Be Berlin

Ági elment Berlinbe körbenézni az Európai Önkéntes Szolgálat keretein belül és nagyon úgy néz ki, hogy talált különbségeket a mentalitásba, az ésszerűségben és az emberek közti kommunikációban is. Élménybeszámoló az önkéntességről és a berlini multikultiról.

Címkék

március 15.

2013.09.08. 15:02 | keagan | Szólj hozzá!

zum György - március 15


Ülök az irodában. valahova nagyon ki akarok mozdulni, de nem visz rá a lélek, hogy egy estét végigbulizzak. Álmos vagyok. Az agyam le van amortizálódva már ilyen késői (délután 5) órában. Nézelődök az interneten. Lucy és Carmen (a két Leonardós gyakornok) szintén valami esti program után kutatni mögöttem, mikoris felkiáltok, hogy találtam valamit.

Magyarországon elmarad a március 15-ei ünnepi beszéd/felvonulás/miegymás mert nagy a hó. Itt Berlinben a zum György nevű helyen ünneplünk. Minden magyar meg van hívva. Szóval én bizony mentem. És talán a kintlétem óta az első magyar szavakat hallottam. Megismertem a Gyurit a tulajt. Megismertem még pár srácot, pár leányzót. Jókat beszélgettünk, volt aki evett, igazi magyar (=zsíros) kajákat. Jócskán ittunk is, mert jó bor és pálinka volt ott.

Aztán hazabellagtam. No nem szó szerint kell érteni, kicsit messze laktam, szóval éjszakai menetrend kitapasztalása. Amúgy tök egyértelmű volt. Nem kellett órákat keresnek, várnom, átszállnom stb. Berlin konkrétan minden a fenekem alá rak. :D

Imádom ezt várost!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://agi-berlin.blog.hu/api/trackback/id/tr685500648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása