Be Berlin

Ági elment Berlinbe körbenézni az Európai Önkéntes Szolgálat keretein belül és nagyon úgy néz ki, hogy talált különbségeket a mentalitásba, az ésszerűségben és az emberek közti kommunikációban is. Élménybeszámoló az önkéntességről és a berlini multikultiról.

Címkék

Nyelvkurzus

2013.09.08. 15:12 | keagan | Szólj hozzá!

Megelőző internetes teszt, ahol az eredményeket el kellett küldeni a nyelvsulinak. Majd a kezdés napján volt egy reggeli írásbeli teszt, ami B2-es volt nekem, után pedig egy elbeszélgetés, ami B1, szal ebbe a csoportbe keveredetem be.

4. hét. Megkezdődött a várva várt oktatás. Mintha egész életemben ezt vártam volna. Elég magabiztos voltam. B1-es nyelvi szintem megvan. Ez kétségtelen. Talán feljebb is tudok kúszni. kb 8 fős csoportom volt. És a két hét alatt 4 tanárnőm. Mindegyiket szerettem valamiért.


Mondjuk a tanítást úgy kell elképzelni, mintha egy szemeszter kellős közepébe csöppennél bele két hétre. Nem sok értelmét láttam, de azért próbálkozni és beszédet gyakorolni rendkívül jó volt. Reggel 9kor kezdtünk és kb fél 1-ig tartott. Utána én mindig sétáltam egy bazinagyot és mindig el is fáradtam délutánra. Szerencsére kezdődött a kevésbbé havas időszak, így jó is volt kimozdulni a városba egy picit. Viszont a metróhálózatot rendkívül jól megismeretem. Egészen érthető, szerethető és logikus.


Ami meglepett az a 220 eurós ár volt. Két hétre, vagyis 8 napra, mert a húsvét miatt 2 nap eleve kiesett. Nem is merek utánaszámolni, hogy ez mennyi napra lebontva.

A bejegyzés trackback címe:

https://agi-berlin.blog.hu/api/trackback/id/tr755500669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása