Be Berlin

Ági elment Berlinbe körbenézni az Európai Önkéntes Szolgálat keretein belül és nagyon úgy néz ki, hogy talált különbségeket a mentalitásba, az ésszerűségben és az emberek közti kommunikációban is. Élménybeszámoló az önkéntességről és a berlini multikultiról.

Címkék

29. August - magyar este

2014.07.14. 09:51 | keagan | Szólj hozzá!

Rajtam kívül volt még 3 magyar a FEZ-ben. Ebből 2-vel aktív kapcsolatba keveredtünk és kitaláltuk, hogy magyar estet tartottunk. Kaját főztünk és meghívtunk pár embert.

A Chance Europa ideje alatt történt, mert egyszerűen nem tudtuk máskorra összehozni. Alapötlet az volt, hogy igenis megmutassuk ezeknek mi az a gulyás meg pogácsa meg mákosguba. Az egész otlen abszurd és gyors és összevissza volt, hogy nem tudom hogyan sikerült mégis valami jót kihozni belőle. Először meginterjúvoltuk a meghívottakat is, és megállapodtunk a napban.

Érdekes volt, hogy amikor én egész nap dolgoztam, akkor bizony utána még Andrással elmentünk bevásárolni és kb 16-kor álltunk neki főzni a FEZ-konyhájában, amit előre lebeszéltem az Alex-szel, aki ott felelős volt a cuccokért. Hagyott is ott egy kis cetlit, hogy hé hello, ez a számom, ha mégis kell valami. Aranyos volt. :)

Aztán nekiálltunk főzni, kb 5kor. Én már előző nap megsütöttem egy adag pogácsát, tehát a gulyás és a mákosguba készült aznap. Bea is megjött 7-körül a munkából. Főzögettünk, megmutattuk, hogy mi a magyar kaja, egészen jól is sikerült. András csinálta a gulyást, mi aládolgoztunk, Bea a mákosgubát, én meg a végén nekiálltam mosogatni, többiek meg törölgetni.

10 órakor el kellett mennünk, mert a FEZ-nek is van zárórája. :)
Plusz poén, Micha nem tudott eljönni, Alexet sem hívtuk meg, amit utólag bánok egy picit, de másnap kárpótoltam mindkettőt. Maradék volt bőven, azzal megetettem őket. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://agi-berlin.blog.hu/api/trackback/id/tr996502505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása