Be Berlin

Ági elment Berlinbe körbenézni az Európai Önkéntes Szolgálat keretein belül és nagyon úgy néz ki, hogy talált különbségeket a mentalitásba, az ésszerűségben és az emberek közti kommunikációban is. Élménybeszámoló az önkéntességről és a berlini multikultiról.

Címkék

Turistaként Berlinben - október

2014.07.14. 09:53 | keagan | Szólj hozzá!

Ancsi eljött hozzám Berlinbe. Előre megbeszélt esemény volt, kettőnk szülinapja között.

Kértem, hogy hozzon ezt-azt, erre mire kiértem elé a vonathoz, 6 egész táskával jött. Aztán ugye megkaptam a fejemre, hogy én nem szóltam előre, hogy a 4-diken lakok és nincs lift. :) Le is lettem szidva rendesen. :) Dehát aztán indult a csuhajja. Este volt, ágyaztunk, dumcsiztunk és aludtunk. Mivel előre tudtam, hogy mikor lesz ez a randi, szabadságot kértem, így másnap (és két héten keresztül) nem kellett korán kelnünk.

Az elkövetkezendő napokban, bejártuk Berlint. Gyalog, bkv-val, a keleti és nyugati utcákat, a tereket; megbeszéltük melyik felhőkarcolónak melyik irodájában mit fogunk dolgozni. Elmentunk Charlottenburg-ba, ahol megnéztük a kiadó lakások árait... 3000 eurós havi bérleti díj+rezsi volt az éppen aktuálisan legmagasabb. :) Egy egészen szép környéken persze. :)
Utolsó előtti napon Andi is csatlakozott, így hármasban mentünk. Annus folyamatosan képeket készített, én meg szokásomhoz híven lélegeztem. :)
Berlinben mindig tudtam. Megállni és érezni egy pillanatot.

Azért a turistáskodás sokkal fárasztóbb, mint dolgozni egész nap a FEZ-ben. Majd belehaltam. Meg is dumáltuk, hogy egy teljes napot lustálkodunk. Na ezt azt jelenti, hogy egy halom filmet néztünk meg és csak ettünk. Hát igen, élni tudni kell. :)

Aztán volt egy hétvégi program is, vagyis inkább munka nekem. Miről is van szó? Berlini kirándulás szervezése egy csoportnak.

Wustrow reunion - kirándulásszervezés
Egy nő egy napon e-mailt írt nekem, hogy Gaby az én első szemináriumi vezetőm ajánlott neki engem. Kéne valaki Berlinből, aki egy hétvégi kirándulást leszervez, mert aki csinája általában, most nem ér rá. Én voltam Wustrow-ban, tudom mi az a hétvégi kirándulás, meg tudom nagyjából miről szól. Igaz én nem Berlinben voltam az én saját hétévégmen, de tényleg van fogalmam róla, mi-merre-hányóra. És még Berlinhez is konyítok.

Elfogadtam, és indulhat is a buli. Mi a poén az egészben? Egy magyar csaj volt a csoportvezető, akivel nekem komenikálnom kellett. Kell ennél jobb? Éva ugyan egy kicsit neurotikus, de aranyos és nagyon rendes csajszi. Van egy elképzelése, leírja nekem és a többit rám bizza. Intézkedek, Deutsches Historisches Museum, ilyan olyan helyek, kaja szállás. A szállás fix volt, azzal nem kellett törődnöm. Skype-n egyeztettünk, tulajdonképpen elintéztem mindent. Lezajlott a Berlin kirándulás, ahol szintén szereztem egy-két barátot. Egy ukrán csajszit, aki pár hónappal később egy főzős-vacsis napra is meghívott amgukhoz, ahol még 3 csajszi volt, akiket erről a kirándulásról ismerek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://agi-berlin.blog.hu/api/trackback/id/tr576502519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása