Be Berlin

Ági elment Berlinbe körbenézni az Európai Önkéntes Szolgálat keretein belül és nagyon úgy néz ki, hogy talált különbségeket a mentalitásba, az ésszerűségben és az emberek közti kommunikációban is. Élménybeszámoló az önkéntességről és a berlini multikultiról.

Címkék

Újra munkában - SpieloFEZien

2014.07.14. 09:35 | keagan | Szólj hozzá!

Jó volt Hamburg, jó volt a szeminárium, jó volt a FEZ-nélkül töltött majd egy hónap, de most már hiányzik...


Az ígért időpontban ott voltam, a megbeszéltekhez tartottam magam és fel voltam készülve a munkára. Aztán beértem az irodába és nagyjából a fél tudásanyagomat az elkövetkezendő feladatomról dobhattam a kukába. A csajszi, aki valahonnan nem EU-s de europai országból keveredett ide lemondta az önkéntes szerepét a FEZ nyári programjában. Úgy volt, hogy jön a barátjához meg hogy itt képzeli el a továbbiakat, és valahol el kell kezdeni elv alapján a FEZ-ben vállalt volna önkéntes munkát. Sok munkát rótt a Michára, mert vizumintézés, letelepedési engedély, etc vagyis minden hivatalos papír beszerzése és a honorárium felső szinten való jóváhagyása után írt egy e-mailt a Micha-nak, hogy ő mégsem jönne, megy vissza az országába és reméli(!), hogy a későbbiekben még együtt tudnak működni. What a fuck?! Amikor megérkeztem a nyaralásomból a főnököm nem kevesebb lelkesedéssel fogadott, mint én őt, de aztán lelombozott ezzel a hírrel, hogy segítség híján leszek, de nem nagy gond, mert nincs sok tennivalóm. :)

Egy nap. Főnököm eldarált mindent egy nap alatt, elémtolt egy valag feladatot. Persze ezt úgy kell érteni, hogy megbeszélte velem, mit akarok és mit tudok megcsinálni. Ismer már, tudja, hogy munkamániás vagyok és hogy a semmittevés a halálom. Szóval... jah :)

Tervben volt még, hogy szervezek egy ifjúsági cserét ide a FEZ-be a fiatalok munkanélküliségével kapcsolatban. Ezzel foglalatoskodtam az irodában töltött napokban. Éreztem a késztetést, hogy valamit alkossak. Meg is történt, haladtam, utánajártam a dolgoknak. De még szeptember végéig sem sikerült partnert találnom.
Ana-Maria. Kedves aranyos, a United Games idei szervezője. 19 éves, és imádom. Kapcsolatunk ott folytatódott, ahol abbamaradt. Dumcsiztunk, elvoltunk, mindennap öleléssel köszöntünk-és-búcsúztunk. Holtidőben elvoltunk. Ő is türelmes velem, ő sem született német, ergó igazán hatásosan tudok vele beszélgetni. Kijavít, kiegészít és megvárja, hogy mit akarok mondani. Egyik átszenvedett baromi meleg napon elmentünk fagyizni. Jut eszembe, akkor ő hívott meg, még lógok neki egy fagyival. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://agi-berlin.blog.hu/api/trackback/id/tr516065869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása